tisdag 18 december 2007

Feast of Winter Veil


När jag loggade in med Udria (full bio kommer sen, håll utkik efter det inlägget) idag såg jag att jag hade fått ett Cooking-recept (Hot Apple Cider) och ett Tailoring-pattern (Red Winter Clothes) av Blizzard, som del i firandet av Feast of Winter Veil.

Som du inte ser i screenshotet till vänster (strulade till det när jag skulle ta screenshot, detta är det bästa jag har nu), men julkläderna är ganska utmanande, åtminstone på tjejerna. Jag har sytt julkläder till alla mina alts och de blev alla jättesnygga i dem. *ler* Nej, man kan faktiskt inte undgå att tycka att Udria här är ganska sexig i sina julkläder, trots att hon enbart är ett antal tecken på en hårddisk i Storbritannien.

Jag tror jag behöver en flickvän, det är det som behövs... *skrattar*

Inga kommentarer: