söndag 26 oktober 2008

Johans wowcast: Avsnitt 3

(12:16 - 8,42 MB)

Avsnitt 3 är ute. Jag har spelat in det på min MP3-spelare, därav den lite sämre ljudkvaliteten. Jag ägnade en och en halv dag att installera och patcha World of Warcraft på pappas laptop. I helgen var jag och pappa var i Olden där vår sommarstuga ligger. Jag trodde det skulle hacka mycket och kanske vara ospelbart, men det gick förvånansvärt bra. Jag berättar att jag är led på Zombie Plague som härjar överallt i Azeroth under Hallow's End-högtiden. Visst är det ju lite tufft, men när man blivit zombie för fjärde gången under en halvtimme är ens tålamod slut. Äntligen är Tyria lvl 36 så hon kan levla Alchemy förbi lvl 225 som hon varit på en längre tid nu, så nu är det dags att åka till Dustwallow Marsh och plocka blommor.

Jag fick en kommentar på förra avsnittet, från en person vars World of Warcraft-gille Eternal Sleep har en blogg. Kolla gärna in den här . Själv har jag inte hunnit titta på den så mycket, men jag kommer prata mer om det när jag gjort det.

1 kommentar:

Jaak sa...

Sweet, va kul! Jag har lagt till dig i vår blogrol, du har verkligen nåt att erbjuda. Kul med podcasts istället. Vore det ok med dig om vi använde nån av dina podcasts om vi känner att de är bra? Vi refererar såklart tillbaka till dig!